Zapraszam do obejrzenia prac uczniów, które powstały na pierwszych zajęciach:
I zajęcia: Poznajemy środowisko Scratch.
Nacobezu:
Znam budowę okna Scratcha.
Potrafię dodać i zmodyfikować duszka.
Potrafię zmienić tło sceny.
Potrafię sterować duszkiem, rysować pisakiem.
Pamiętaj:
Do stworzenia aplikacji potrzebne są bloczki, które są pogrupowane
kolorystycznie. Zakładki umożliwiają przemieszczanie się z edytora skryptów na
edytor kostiumów lub dźwięków. Duszek wyświetlany jest na scenie.
Scena to miejsce, na którym występuje duszek - kotek. Duszek
to postać, która wykonuje polecenia.
Pierwsze zajęcia już za nami, uczniom najbardziej podobała się postać duszka i możliwość dodawania własnych dźwięków. Mam na dzieję, że po pierwszych eksperymentach z dźwiękiem uczniowie wykażą się kreatywnością w tworzeniu własnych animowanych historyjek.
Zapraszam do obejrzenia pierwszych prac uczniów.
A tak bawiliśmy się na zajęciach:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz