Realizacja projektu II

Moduł II
Zajęcia II: Projektujemy prostą grę „Kot goni mysz”.


Nacobezu:
Rozumiem scenariusz gry.
Znam różnicę w efekcie działania klocków w skrypcie: Ustaw w stronę <wskaźnik myszy>, Idź do <wskaźnik myszy>.
Potrafię sterować duszkiem za pomocą myszy komputerowej.
Potrafię ustawić współrzędne początkowe duszków (Idź do x,y).


Zajęcia rozpoczęliśmy od rejestracji na stronie http://scratch.mit.edu/. Następnie uczniowie opublikowali swoje projekty, które wykonali na poprzednich zajęciach. Jak już uporaliśmy się z zamieszczeniem prac, przeszliśmy do projektowania pierwszej gry, której bohaterami był Kotek i Myszka. Uczniowie nauczyli się sterować duszkiem za pomocą myszy komputerowej, wykorzystali do tego celu w skrypcie klocek: Ustaw w stronę <wskaźnik myszy>.

Posiadacie już swoje konta, tym samym należycie do społeczności Scratcha. Pamiętajcie, żeby Wasze projekty i komentarze na stronie http://scratch.mit.edu/, były przyjazne i pełne szacunku, ponieważ Scratch jest społecznością ludzi z całego świata i w każdym wieku.




Zapraszam do obejrzenia prac uczniów:




Uczniowie stworzyli też inne projekty:

Strzałka w prawo- uruchamia skrypt.


Strzałka w prawo, w lewo - uruchamia skrypt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń