Tworzymy kartki wielkanocne
Zdrowych, radosnych Świat Wielkanocnych
Tworzymy program utrwalającego podział zwierząt na ptaki , ssaki, owady.
- Potrafię dodawać duszka z biblioteki programu.
- Potrafię tworzyć i modyfikować wygląd duszka w edytorze grafiki: zmniejszać, powiększać.
- Potrafię zastosować funkcję „ przeciągania w odtwarzaczu”.
- Stosować instrukcje warunkową.
- Potrafię porządkować zwierzęta według gatunku.
Potrafię
zaprojektować grę, podczas której gracz:
- będzie udzielał odpowiedzi na ułożone przez siebie pytania,
- komputer oceni, czy odpowiedź jest prawidłowa czy błędna,
- komputer zliczy punkty i poda wynik.
Projektujemy kartkę bożonarodzeniową.
Potrafię
wykorzystać poznane na wcześniejszych zajęciach polecenia.
Potrafię
zaprojektować własne tło i duszka.
Potrafię
opracować scenariusz własnej kartki.
Potrafię
wybrać instrument (pianino) i utworzyć na scenie program grający wybraną kolędę.
Posłuchajcie:
Tworzymy pierwsze animacje
7.10.2014
Do drugiej edycji Mistrzów Kodowania przystąpili uczniowie
klasy 6 a i 6b.
Dla klasy 6a zajęcia odbywają się w środę na pierwszej godzinie lekcyjnej od 8.00 – 8.45 a dla klasy 6b we wtorek na siódmej godzinie lekcyjnej 14.20 – 15.10.
Dla klasy 6a zajęcia odbywają się w środę na pierwszej godzinie lekcyjnej od 8.00 – 8.45 a dla klasy 6b we wtorek na siódmej godzinie lekcyjnej 14.20 – 15.10.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz