Edycja 2014/2015

Tworzymy programy dydaktyczne, w których wykorzystujemy poznane wiadomości i umiejętności

https://scratch.mit.edu/projects/60187856/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/59487604/#fullscreen



https://scratch.mit.edu/projects/59700826/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/59700570/#fullscreen



https://scratch.mit.edu/projects/59488230/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/59487726/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/59698036/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/59488254/#fullscreen

Tworzymy kartki wielkanocne
Zdrowych, radosnych Świat Wielkanocnych
https://scratch.mit.edu/projects/54444468/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/54447698/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/56261264/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/56260916/#fullscreen


https://scratch.mit.edu/projects/56505554/#fullscreen





https://scratch.mit.edu/projects/56260220/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/56261440/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/56264408/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/56266428/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/56259850/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/56262100/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/59703020/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/59702210/#fullscreen


Tworzymy program utrwalającego podział zwierząt na ptaki , ssaki, owady.



  • Potrafię dodawać duszka z biblioteki programu.
  • Potrafię  tworzyć i modyfikować wygląd duszka w edytorze grafiki: zmniejszać, powiększać.
  • Potrafię zastosować funkcję „ przeciągania w odtwarzaczu”.
  • Stosować instrukcje warunkową.
  • Potrafię porządkować zwierzęta według gatunku.

https://scratch.mit.edu/projects/52876454/#editor


Tworzymy Quiz wiedzy w Scratchu

Potrafię zaprojektować grę, podczas której gracz:
  • będzie udzielał odpowiedzi na ułożone przez siebie pytania,
  • komputer oceni, czy odpowiedź jest prawidłowa czy błędna, 
  • komputer zliczy punkty i poda wynik.
 
https://scratch.mit.edu/projects/30746758/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/37154072/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43082874/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/31366180/#editor


https://scratch.mit.edu/projects/43284102/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43283872/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/42939770/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43082450/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43082600/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/42192798/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42191486/#editor


Projektujemy kartkę bożonarodzeniową.

Potrafię wykorzystać poznane na wcześniejszych zajęciach polecenia.

Potrafię zaprojektować własne tło i duszka.

Potrafię opracować scenariusz własnej kartki.

Potrafię wybrać instrument (pianino) i utworzyć na scenie program grający wybraną kolędę. 

Posłuchajcie:

https://scratch.mit.edu/projects/42192770/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43284034/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42192476/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42192606/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43283904/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43283544/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43283358/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/42939578/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42939194/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42196010/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42193100/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/42195226/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/42193078/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/40395830/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/42192716/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/40629630/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/40395752/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/40396758/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/37555940/#fullscreen

Tworzymy program "Suma liczb"

https://scratch.mit.edu/projects/43284056/#editor
  
https://scratch.mit.edu/projects/43283396/#editor


https://scratch.mit.edu/projects/43283878/#editor

https://scratch.mit.edu/projects/43082790/#editor


Tworzymy pierwsze animacje
7.10.2014
https://scratch.mit.edu/projects/43284176/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43283870/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/38652628/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/26303456/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/28301374/#fullscreen

Znowu kodujemy
09.09.2014 r.
Do drugiej edycji Mistrzów Kodowania przystąpili uczniowie klasy 6 a i 6b.
Dla klasy 6a zajęcia odbywają się w środę na pierwszej godzinie lekcyjnej od 8.00 – 8.45 a dla klasy 6b we wtorek na siódmej godzinie lekcyjnej 14.20 – 15.10.

Pierwsze prace:

https://scratch.mit.edu/projects/43284206/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43283426/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43283968/#fullscreen

https://scratch.mit.edu/projects/43284136/#fullscreen

Zadanie domowe:
Spróbuj zmodyfikować projekt, który stworzyłeś na zajęciach, tak, aby wstawione duszki rysowały: okrąg, trójkąt, kwadrat, prostokąt.

https://scratch.mit.edu/projects/55413332/#fullscreen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń