Realizacja projektu VI



VI Moduł
VI zajęcia: Projektujemy grę logiczną – zgadywanie liczby, którą wylosował komputer.



Nacobezu:
Wiem, co to jest algorytm.
Potrafię utworzyć algorytm gry.
Potrafię dodać zmienną (liczbę, licznik)
Potrafię zastosować warunki: „powtarzaj aż …”, „jeżeli i jeżeli w przeciwnym razie”

Zadaniem uczniów było zaprojektowanie gry polegającej na zgadywaniu liczby wylosowanej przez komputer. Uczniowie zastanawiali się jak powinien reagować program, kiedy odpowiedź będzie poprawna lub kiedy będzie błędna (program powinien informować czy podana liczba jest mniejsza, czy większa od wylosowanej).
Algorytm - lista kolejnych czynności, które należy wykonać, żeby uzyskać rozwiązanie (pożądany efekt).





http://scratch.mit.edu/projects/15091538/#fullscreen

A tak uczniowie pracowali nad projektem gry:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń